


Dlaczego warto się zarejestrować?
Dzięki rejestracji otrzymasz od rabat na każdy produkt w naszym sklepie internetowym w wysokości 2%. Zachęcamy do korzystania z oferty. Dodatkowo będziesz zawsze na bieżąco informowany odnośnie nowych produktów i promocji. Zarejestruj i przekonaj się!
Cannondale F-Si 29 CARBON 2 L jet black 2015
Opis
F-Si Carbon 2
PRZEŁOMOWA INTEGRACJA - Jeśli chcesz przełomowych osiągów, musisz złamać niektóre zasady. Nowy F-Si to nie po prostu kolejny hardtail, ale cały system zaprojektowany do wygrywania na ekstremalnych trasach Pucharu Świata XC. Integracja poszczególnych elementów (SI), asymetryczna rama i napęd (Ai), sztywność układu jako całości, komfort prowadzenia i nowoczesna geometria - rowery składane z przypadkowych elementów nie mają szans nawiązać walki. Przedstawiamy przyszłość XC.
Napęd Asymetric Integration (Ai)
Tylny trójkąt ramy i napęd odsunięte są o 6mm w prawo względem osi roweru. Dzięki temu koło jest bardziej sztywne, ponieważ kąt szprych po obu stronach jest taki sam; dodatkowo uzyskaliśmy krótszy tylny trójkąt oraz możliwość zastosowania dwóch tarcz w korbie oraz więcej miejsca na zabłoconą oponę.
Sztywniejsze tylne koło
Dzięki zachowaniu obręczy i opony w osi roweru przy jednoczesnym odsunięciu piasty z kasetą o 6mm w prawo wyrównaliśmy napięcie szprych po obu stronach koła. W F-Si jest ono do 60% sztywniejsze niż zwyczajnie zaplecione koło, a wszystko to przy zastosowaniu standardowej obręczy i normalnej piasty szerokości 135mm.
Krótszy tylny trójkąt
Dzięki Ai mogliśmy zbudować najkrótszy tylny trójkąt wśród twentyninerów (429mm). Koło znajduje się bardziej z przodu - wzrasta sztywność boczna i trakcja.
Pająk korby Hollowgram Ai
Pająk korby w F-Si odsuwa zębatki o 6mm na zewnątrz, aby linia łańcucha i Q-factor pozostały niezmienione przy niesymetrycznym położeniu piasty. Dodatkowo uzyskaliśmy krótki tył, duży prześwit na oponę oraz kompatybilność z jedną lub dwiema tarczami.
SYSTEM 29 GEOMETRY
Łagodny kąt główki daje stabilność potrzebną na trudnych zjazdach, a jednocześnie zaprojektowany specjalnie do F-Si Lefty 2.0 z nietypowym wyprzedzeniem osi pozwala zachować skrętność na ciasnych nawrotach seksji technicznych. Kórtki tył także poprawia zwinność, a w dodatku zapewnia niesamowitą trakcję.
SPEED SAVE MICRO-SUSPENSION
Poprzez połączenie odpowiednich kształtów rur z wyrafinowanym ułożeniem włókien węglowych stworzyliśmy w tylnym trójkącie ramy strefy absorbujące drgania, które jednocześnie są sztywne bocznie i odporne na działanie sił skręcających. Podatność na odkształcenie w płaszczyznie pionowej znacznie popawia komfort i trakcję, dzięki czemu jedziesz szybciej, dłużej.
Sztyca SAVE 2
Nowa wersja wspornika siodła Save 2 jest lżejsza o 50g oraz pracuje w zakresie większym o 20%. Charakterystyka ugięcia wspornika jest liniowa, w dodatku do ugięcia wystarczy teraz mniejsza siła, co oznacza więcej komfortu i kontroli dla lekkich zawodników.
Ballistec Carbon
Rama zbudowana jest z kilku rodzajów włókien węglowych o różnej charakterystyce, pierwotnie zaprojektowanych do użytku w przemyśle zbronieniowym. Połączone w odpowiedni spósób za pomocą unikalnych żywic pozwalają osiągnąć niezwykłą charakterystykę - sztywność, tłumienie drgań i odporność na uszkodzenia. No i dać dożywotnią gwarancję na ramę, oczywiście.
Specyfikacja
Rama |
F-Si Asymmetric, BallisTec Hi-MOD Carbon, SPEED SAVE, PF30A, 1.5 Si Head Tube |
|
Kolor |
Jet Black w/ Blue and White, Gloss (01)- BLU |
|
Rozmiar |
S,M,L,X |
|
Widelec |
New Lefty PBR 2.0 100 29, Hybrid Needle Bearing Technology |
|
Przerzutka tylna |
SRAM X01, Type 2 RBC |
|
Przerzutka przednia |
N/A |
|
Manetki |
SRAM X01 |
|
Hamulce |
Magura MT4, Storm SL rotors 180/160mm |
|
Dźwignie hamulcowe |
Magura MT4 w/BAT, Shiftmix |
|
Korba |
Cannondale HollowGram Si, F-Si BB30, XX1 32T |
|
Wkład suportu |
Cannondale Alloy PressFit30 |
|
Kaseta |
SRAM X01, 10-42, 11-speed |
|
Obręcze |
Stan's ZTR Arch EX 29, 32 hole, tubeless ready |
|
Piasty |
Lefty SM front, Formula DCL-301 rear |
|
Szprychy |
DT Swiss Competition |
|
Opony |
Schwalbe Racing Ralph EVO Snakeskin, 29x2.1", folding, tubeless ready |
|
Łańcuch |
KMC X11, 11-speed |
|
Kierownica |
Cannondale C1 flat, carbon, 700mm |
|
Mostek |
Cannondale OPI Adjustable Stem/Steerer 2.0, 31.8, -5 deg |
|
Stery |
Cannondale HeadShok Si |
|
Pedały |
N/A |
|
Siodło |
Cannondale XC Race, CroMo |
|
Sztyca |
Cannondale F-Si SAVE Carbon, 27.2x400mm |
|
* |
Specyfikacje i ceny mogą ulec zmianie bez podania przyczyny. |
Gwarancja
Rok produkcji | 2015 |