


Dlaczego warto się zarejestrować?
Dzięki rejestracji otrzymasz od rabat na każdy produkt w naszym sklepie internetowym w wysokości 2%. Zachęcamy do korzystania z oferty. Dodatkowo będziesz zawsze na bieżąco informowany odnośnie nowych produktów i promocji. Zarejestruj i przekonaj się!
Mechanizm korbowy Shimano SLX FC-M670 42x32x24T DynaSys 175mm
Opis
Mechanizm korbowy Shimano SLX FC-M670 42x32x24T DynaSys 175mm
Włókno kompozytowe, aluminium i stal to materiały które sprawiają, że nowa korba SLX jest sztywna i wytrzymała. Łożyska suportu umieszczone na zewnątrz dla zwiększenia sztywności. Mocne, drążone ramiona wykonane z kutego aluminium w technologii Hollowtech II. Technologia Dyna-Sys zapewnia intuicyjną kombinacja przełożeń co jest niezwykle ważne dla osiągania wysokiego transferu siły rowerzysty na pedały. Wysoka stabilność napędu umożliwia jazdę po najbardziej trudnych, nierównych trasach. Usztywniona włóknem kompozytowym stalowa środkowa koronka o podwyższonej trwałości i precyzji działania. Duża tarcza z hartowanego, anodwanego aluminium, mała tarcza stalowa. Aluminiowe śruby mocujące tarcze. Linia łańcucha - 50 mm. Mechanizm przeznaczony do współpracy z wąskimi dziesięciorzędowymi łańcuchami HG-X. W komplecie łożyska suportu. Korba Shimano SLX w systemie Dyna-Sys jest przeznaczona dla napędów 3x10 rzędowych.
Specyfikacja:
Producent:Shimano
Model:FC-M670
Grupa:SLX
System:Dyna Sys 3x10
Ilość tarcz:3
Koronki:42-32-24T
Długość ramienia:175mm
Materiał:aluminium
Szerokość mufy:68/73 (podkładki w komplecie)
Konstrukcja:Hollowtech II - oś zintegrowana
Zastosowanie:Rower górski
Waga:905g.
Kolor:sliver-black
Inne:
Miski suportu w komplecie: SM-BB70 Hollowtech II + podkładki
Koronka 42T: aluminium anodyzowane
Koronka 32T: stal/kompozyt
Koronka 24T: stal
4-ramienne tarcze z BCD 104/64
Przeznaczony do współpracy z wąskimi dziesięciorzędowymi łańcuchami HG-X.
Zastosowanie technologie:
Dyna-Sys – 10 rzędowy napęd górski to płynna zmiana przełożeń i lepsze przenoszenie mocy.
Shmano Hollowtech: Drążony mechanizm korbowy. System polega na zastosowaniu pustych ramion korby, rozwiązanie to zwiększa sztywność i obniża wagę.
Shimano Hollowtech II: To rozwinięcie patentu Hollowtech, czyli zintegrowana z prawym ramieniem oś suportu. Zastosowana oś o średnicy 24mm to zwiększona odporność na zginanie oraz uszkodzenia, dzięki temu poprawiono sztywność oraz wytrzymałość całego mechanizmu . Mechanizm korbowy opracowany przy użyciu technologii Hollotech II to optymalne połączenie sztywności i parametrów obrotowych. W niższych grupach takich jak Deore, Shimano zrezygnowało z pustych ramion mimo zintegrowanej osi suportu, takie rozwiązanie nazwano 2-Piece-Crankset.
Shimano Hyper Drive: przerzutka przednia, łańcuch HG i tarcze SG-X współpracują razem dla zapewnienia większej niezawodności, większej precyzji i szybszej zmiany biegów.
Grupa Shimano SLX
Dzięki dopasowaniu do kolarza SLX, może jeździć jak tylko chcesz, w prawie każdym terenie. Napęd Dyna-Sys oferuje intuicyjne kombinacje przełożeń dla optymalnego przenoszenia mocy. Nieważne, jak trudny, kamienisty czy błotnisty jest szlak, w każdym momencie rower oferuje najwyższą stabilność jazdy. W hierarchii grup Shimano SLX plasuje się tuż pod osprzętem XT, co znaczy, że w dalszym ciągu jest to sprzęt z wysokiej półki. 10-rzędowa grupa posiada m.in. przerzutki z systemem Shadow+. SLX pozwala nam również na wybór korby z 2 lub 3 tarczami, w zależności od tego, czy myślimy o ściganiu, czy eksplorowaniu zróżnicowanego terenu.
Japoński gigant Shimano Inc. powstał w 1921 roku z inicjatywy jego założyciela – Shozaburo Shimano. Na chwilę obecną firma ta osiągnęła status jednego z czołowych producentów części rowerowych na rynki całego świata. W ofercie tej japońskiej firmy odnaleźć można serie przeznaczone do rowerów szosowych ,MTB, miejskich i innych rowerów górskich czy turystycznych .