ABCD
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
x
weź
RABAT*
2%

Dlaczego warto się zarejestrować?

Dzięki rejestracji otrzymasz od rabat na każdy produkt w naszym sklepie internetowym w wysokości 2%. Zachęcamy do korzystania z oferty. Dodatkowo będziesz zawsze na bieżąco informowany odnośnie nowych produktów i promocji. Zarejestruj i przekonaj się!

* promocja nie łączy się ze sobą
Karta rabatowa
Karta Rabatowa SPORT-PROFIT

Regulamin sklepu - pkt. 6

Pobierz nowy regulamin w wersji PDF (obowiązujący od 25.12.2014 r)

Pobierz regulamin w wersji PDF (obowiązujący do 25.12.2014 r)

  1. DOSTAWA.

    1. W przypadku zawarcia Umowy sprzedaży dostawa Produktu zostanie zrealizowana w ciągu  5 dni roboczych  licząc od dnia, w którym Sprzedawca potwierdził Zamówienie, a Sprzedawca zobowiązuje się wysłać towar w ciągu 2 dni roboczych od potwierdzenia Zamówienia. W przypadku wyboru przez Klienta formy płatności przelewem bankowym dostawa zostanie zrealizowana w ciągu 2 dni roboczych od wpłynięcia na konto SPRZEDAWCY całościowej ceny Produktu.

    2. Dostawa produktu jest realizowana na terenie całej RP za pośrednictwem firmy Kurierskiej DPD, Firmy Kurierskiej DHL, Poczty Polskiej oraz Firmy INPOST (Paczkomaty). Zamówione Produkty  w przypadku wybrania przez Klienta opcji w formularzu zamówienia:  Kurier "DPD ROWERY - Standard", Kurier " DPD ROWERY - Pobranie COD", "Kurjer DHL A-Paczka", Poczta Polska-  są dostarczane na wskazany przez Klienta adres do wysyłki.

    3. Koszty dostawy są wskazane w trakcie składania przez Klienta zamówienia w zakładce http://sklep.sportprofit.pl/pl/basket oraz dodatkowo na stronie Sklepu internetowego w stopce „ Koszty dostawy” http://sklep.sportprofit.pl/pl/i/Koszty-dostawy/13 .

    4. Wszystkie Produkty dostępne w Sklepie internetowym są odpowiednio przechowywane i transportowane. Zaleca się, aby Klient sprawdził przesyłkę dostarczaną za pośrednictwem przewoźnika po kątem uszkodzeń mechanicznych i w przypadku stwierdzenia ,że w czasie przewozu nastąpił ubytek lub uszkodzenie przesyłki  sporządził notatkę z kurierem dotyczącej zaistniałych uszkodzeń opakowania Produktu. Po stwierdzeniu uszkodzeń przesyłki Klient ma obowiązek  niezwłoczne poinformować telefonicznie Sprzedawcę o uszkodzeniach lub przesłać informację o uszkodzeniach na adres poczty elektronicznej Sklepu internetowego.

 
 
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl