


Dlaczego warto się zarejestrować?
Dzięki rejestracji otrzymasz od rabat na każdy produkt w naszym sklepie internetowym w wysokości 2%. Zachęcamy do korzystania z oferty. Dodatkowo będziesz zawsze na bieżąco informowany odnośnie nowych produktów i promocji. Zarejestruj i przekonaj się!

Regulamin sklepu - pkt. 9
Pobierz nowy regulamin w wersji PDF (obowiązujący od 25.12.2014 r)
Pobierz regulamin w wersji PDF (obowiązujący do 25.12.2014 r)
-
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH.
-
Dokonanie rejestracji w Sklepie internetowym i złożenie Zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez Sklep internetowy danych osobowych zawartych w zamówieniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych.(Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883 ze zm. ).
-
Dane osobowe, które Klienci podają podczas zakupów są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia oraz informowania o nowościach w Sklepie internetowym.
-
Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Klient może dokonać zmiany danych osobowych poprzez zalogowanie się na stronie Sklepu internetowego i ich zmianę.
-
Reklamacje związane ze świadczeniem usługi elektronicznej.
-
Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych można zgłaszać pisemnie na Adres Sklepu internetowego lub z za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej Sklepu internetowego.
-
Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w terminie 2 miesięcy licząc od dnia, w którym zauważył nieprawidłowości w świadczeniu Usługi elektronicznej.
-
Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
-
Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.
-
Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.