ABCD
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
x
weź
RABAT*
2%

Dlaczego warto się zarejestrować?

Dzięki rejestracji otrzymasz od rabat na każdy produkt w naszym sklepie internetowym w wysokości 2%. Zachęcamy do korzystania z oferty. Dodatkowo będziesz zawsze na bieżąco informowany odnośnie nowych produktów i promocji. Zarejestruj i przekonaj się!

* promocja nie łączy się ze sobą
Karta rabatowa
Karta Rabatowa SPORT-PROFIT

Regulamin sklepu - pkt. 9

Pobierz nowy regulamin w wersji PDF (obowiązujący od 25.12.2014 r)

Pobierz regulamin w wersji PDF (obowiązujący do 25.12.2014 r)

  1. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH.

    1. Dokonanie rejestracji w Sklepie internetowym i  złożenie Zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na przechowywanie i przetwarzanie przez Sklep  internetowy  danych osobowych zawartych w zamówieniu, zgodnie z obowiązującymi przepisami Ustawy o ochronie danych osobowych.(Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883 ze zm. ).

    2. Dane osobowe, które Klienci  podają podczas zakupów są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji złożonego zamówienia oraz informowania o nowościach w Sklepie internetowym.

    3. Klient ma  prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Klient może dokonać zmiany danych osobowych poprzez zalogowanie się na stronie Sklepu internetowego i ich zmianę.

    4. Reklamacje związane ze świadczeniem usługi elektronicznej.

      1. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług elektronicznych można zgłaszać pisemnie na Adres Sklepu internetowego lub z za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres poczty elektronicznej Sklepu internetowego.

      2. Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w terminie  2 miesięcy  licząc od dnia, w którym zauważył nieprawidłowości w świadczeniu Usługi elektronicznej.

      3. Zaleca się podanie w treści reklamacji jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia nieprawidłowości oraz danych kontaktowych – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.

      4. Reklamacja zostanie rozpatrzona przez Usługodawcę niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

      5. Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Klienta podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Klienta sposób.

 
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl