ABCD
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
x
weź
RABAT*
2%

Dlaczego warto się zarejestrować?

Dzięki rejestracji otrzymasz od rabat na każdy produkt w naszym sklepie internetowym w wysokości 2%. Zachęcamy do korzystania z oferty. Dodatkowo będziesz zawsze na bieżąco informowany odnośnie nowych produktów i promocji. Zarejestruj i przekonaj się!

* promocja nie łączy się ze sobą
Karta rabatowa
Karta Rabatowa SPORT-PROFIT

Regulamin sklepu - pkt. 8

Pobierz nowy regulamin w wersji PDF (obowiązujący od 25.12.2014 r)

Pobierz regulamin w wersji PDF (obowiązujący do 25.12.2014 r)

  1. TRYB POSTĘPOWANIA REKLAMACYJNEGO I GWARANCJA.

    1. SPRZEDAWCA MA OBOWIĄZEK DOSTARCZENIA TOWARU WOLNEGO OD WAD. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego osobą fizyczną, który nabywa Produkt w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą z tytułu niezgodności Produktu z umową  sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta ( Dz. U. z dnia 24 czerwca2014 r.) oraz przepisami Kodeksu cywilnego.

    2. Wszystkie Produkty dostępne w Sklepie internetowym objęte są możliwością reklamacji. Wybór sposobu reklamacji jest zależny od Klienta w ramach dopuszczonych przepisami prawa lub uprawnieniami wynikającymi z gwarancji, jeśli taka została udzielona na reklamowany Produkt.

    3. Reklamacje z tytułu niezgodności Produktu z Umową sprzedaży można składać pisemnie na adres poczty elektronicznej Sklepu internetowego  lub za pośrednictwem Poczty Polskiej na adres siedziby Sklepu internetowego. Zaleca się zrobienie zdjęć reklamowanego Produktu w celu ustalenia przez Sprzedawcę jego niezgodności z umową ( wady).

    4. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub  w inny podany przez Klienta sposób.

    5. W przypadku konieczności odesłania reklamowanego Produktu należy bezpiecznie go zapakować wraz ze wszelkimi dodatkami otrzymanymi przy dostawie i odesłać na własny koszt na adres Sklepu internetowego najlepiej wraz z Fakturą VAT lub paragonem fiskalnym.

    6. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Klient otrzymuje przesyłkę z Produktem wolnym od wad na koszt Sklepu internetowego. W przypadku braku możliwości wymiany Produktu lub jego naprawy, Klient otrzymuje zwrot kwoty zapłaconej za reklamowany Produkt i zwrot celowych kosztów odesłania towaru poniesionych przez Klienta. Zwroty pieniężne dokonywane są w terminie do 7 dni roboczych od dnia otrzymania od Klienta podpisanej Faktury korygującej lub ,gdy Klient nie żądał Faktury VAT w ciągu 7 dni roboczych od pozytywnego rozpatrzenia reklamacji przez Sprzedawcę.

    7. Sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek pobraniowych od Klientów.

    8. W przypadku dokonania zwrotu Produktu pieniądze przesyłane będą na konto bankowe  wskazane przez Klienta, lub  w inny sposób wskazany przez Klienta.

    9. Sprzedawca informuje, że w przypadku Produktów objętych także gwarancją uprawnienia z tego tytułu należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi w karcie gwarancyjnej. Gwarancja na sprzedany Produkt nie wyłącza, nie ogranicza, ani nie zawiesza uprawnień Klienta z tytułu odpowiedzialności Sprzedawcy z tytułu niezgodności Produktu z umową sprzedaży w zakresie określonym ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. z dnia 24 czerwca 2014 r.) oraz przepisami Kodeksu cywilnego.

    10. Zastrzega się, iż w przypadku zaginięcia wysłanej przez Klienta przesyłki ze zwracanym towarem, Sklep internetowy nie ponosi żadnej odpowiedzialności za Produkt. W takich przypadkach reklamacje należy wnosić do przewoźnika przesyłki. Z tego względu sugerujemy ubezpieczenie przesyłki przez Klienta.

    11. Sklep internetowy dokłada wszelkich starań, aby zdjęcia, opisy i dane techniczne umieszczonych w Sklepie internetowym Produktów, były najbardziej jak to możliwe, zgodne z rzeczywistością. Informujemy jednak, że sporadycznie. z powodu zmiany przez producenta danych technicznych lub elementu wizualnego produktu (zmiana koloru elementu produktu bądź umiejscowienie znaku graficznego w innym miejscu na produkcie) Klient może otrzymać Produkt nieznacznie różniący się od zamówionego, jednak tej samej klasy cenowej i jakościowej. W takim przypadku Klient ma prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni zgodnie z unormowaniami wskazanymi w Rozdziale 7 Regulaminu (PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY). Sklep internetowy ponosi odpowiedzialność odszkodowawczą za w/w zdarzenia.

    12. Mając na względzie bezpieczeństwo użytkowników Produktów  oraz dbałość o wysoki poziom jakości, rowery sprzedawane wysyłkowo uzyskują gwarancję producenta wyłącznie po dokonaniu płatnego przeglądu zerowego u dealera marki lub w profesjonalnym serwisie rowerowym , zlokalizowanego najbliżej miejsca dostawy. Dowodem dokonania przeglądu jest opatrzony pieczątką i podpisany  przez  profesjonalny serwis rowerowy dokument Gwarancji , który Klient otrzymuje wraz z zakupionym rowerem. Przegląd zerowy zapewnia przygotowanie roweru do jazdy zgodnie z wysokimi standardami producenta.  Zaleca się zmontowanie roweru u dealera marki lub w profesjonalnym serwisie rowerowym.

 
 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl